TJA.

Sjukt längsen jag uppdaterade, det är inte okej. jag vet. Men, som vanligt har det varit mycket att stå i. Först jul, bortrest i några veckor. Sen drog skolan igång, massa roliga projekt. Ja, ni vet, dåliga bortförklaringar. MEN, nu är det dags. har införskaffat en ny kamera så nu är det lättare att dokumentera allt lite oftare när kameran får plats i väskan! :)

På dessa bilder har vi Jessica insmikad i min fantasiperuk. Hon passar. Bilderna är inte topptopp.. men jag är nöjd iallafall!

Borde jag vara nöjd?

hejdå.

 


Kommentarer
Postat av: Stina

Vilka coola bilder du har på din blogg! Men hur gör du för att få dem att se morfade ut? Photoshop?

2010-11-18 @ 10:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0