Teoriveckor.

JAPP. Veckorna jag inte direkt längtat till har kommit. Teoriveckor.. Utan teori skulle man inte lära sig något alls. Men det är ju så mycket roligare med praktiskt arbete.
Jag tycker det är jätteintressant att lära sig om teaterhistoria eller dräkthistoria, MEN, igårmorse fick vi till uppgift att skriva en inlämningsuppgift och en redovisning om teaterhistoria, jag fick tidsepoken "70-talet till nutid". Det kändes helt okej, tills våran söta lärare sa att redovisningen är på onsdag (alltså imorn) och ska hållas i 30min!

Därför dålig uppdatering igår och kanske till den där redovisningen är klar.

Här är lite bilder på söta Emma och August, jag sminkade och gjorde hennes hår till balen-09.

 


Kommentarer
Postat av: Marielle Ström

Vad är det för utbildning du går nu? :)

2009-10-20 @ 22:36:10
URL: http://muriels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0