godkväll.

 

Här har vi den första uppgiften vi fick på min nuvarande utbildning. Kraniet, jag vet egentligen inte riktigt varför vi fick det som första uppgift, men kul var det. Nu några månader senare hade jag velat göra si eller så också. Men går man utbildning så är man där för att lära. Jag är nöjd som första uppgift, speciellt med tänderna.

 

 

Här har vi en höjning och skuggning, för teater. Det här är som en grund för teater kan man säga, förstärka hennes drag och försöka förtydliga eller förminska. Som sagt, det är ju teater vi håller på med, och det är så ruskigt kul!

nu är jag less på mitt mobilabredband tar sjuk tid att ladda bilder.

godnatt.

 


Kommentarer
Postat av: amalia

herre. vad kraniet var bra!!! är allt smink? ida du är sååå duktig <3<3<3

2009-10-16 @ 08:11:15
Postat av: ida.

japp.. det är bara smink :) tack amaliahjärtat!

2009-10-16 @ 10:20:05
URL: http://nyanser.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0