godkväll.

Många timmar senare så är erik iväg och repar och jag ser one three hill.. jag tycker att det är bra, är det okej?
Det är ju egentligen ett grymt mesigt program!

NU.., I onsdags så hade vi avslutning på frisyrveckorna..
Vi fick två uppgifter. Där den ena skulle vara lite mera styling och lätt. Och den andra skulle vara mera en uppsättning. Våran lärare gjorde två personliga uppgifter till varje elev, alltså så anpassade hon uppgifterna just till mig och vad hon tyckte skulle vara en utmaning och vad jag behöver träna på.

Min första uppgift löd såhär:

Blomsterprinsessa skör och sirlig suktar efter fart, fläkt och mognad. Fantasi, spräck det giva och kontraster.

Jag kände att jag ville lägga mera enegri på uppgift nr2. Så det blev en enkel uppsättning som man kan tänka att en blomsterprinsessa i en saga skulle kunnat haft.. En mogen sådan. ;)







Uppgift nr2. löd såhär:

Lågornas härskare vred och farlig brusar upp i eldens tecken! Farligt, yvigt och vågat.

I den här uppgiften ville jag göra något galet, ovanligt och i eldensfärger. Anna var min modell och jag är jättenöjd med resultatet, bara att anna är ju söt som socker, så hon har svårt att se farlig ut! :)









Japp. Det var det.
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Evert

schyyyst!! :D

2009-10-18 @ 19:10:24
Postat av: H

KLOCKRENT! :D

2009-10-18 @ 22:13:58
URL: http://crewcut.bubbleroom.se
Postat av: amalia.

älskling. klockrent! sjukt bra frisyrer!!! stolt (igen) <3

2009-10-19 @ 12:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0