fyra nyanser av brunt.

nyanser.webblogg.se., ja, namnet kom Julia på när hon satt på toaletten med mig på tråden.

Här kommer ni  kunna följa med i min utveckling, så som makeup artist och hårstylist och som en väldigt liten människa här i den stora världen.
Jag kommer bjuda på mig själv i bild och text, jag hoppas att jag ska kunna inspirera och förmedla någon slags nyans av det jag tycker om att göra. Just nu går jag en maskörutbilding i storstaden och det är så fruktansvärt kul att lära sig nya tekniker och få lärdom om allt som smink och hår är. Färg och form i något helt annat än i skönhets smink. Som jag även gått en utbildning i, så jag har en utbildning i master makeup och hårstyling. Jag har svårt att kalla mig makeup artist även fast jag har det på papper. Det finns så mycket mer i ett sådant yrke än att kunna skugga in en ögonskugga eller välja rätt foundation till en modell.
Tack Julia för namn förslaget som blev verklighet!
Nu gäller det att få den här sidan att se bra ut också.
tja.

Kommentarer
Postat av: julia.

ÅÅH! hjärtat!

2009-10-16 @ 12:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0