dålig uppdatering.

usch. dagarna har gått så sjukt snabbt, men vad har jag gjort?
det ända jag minns är besök av kära far och syster + linkan. Och en super 20års fest!

När det gäller skolan, ja, fortfarande teoriveckor. Dräkthistoria denna vecka.. väldigt intressant!
Nästa vecka kommer bli jättekul! Längtar enormt mycket!

NU.,
mat & tv.

Jag tror det var andra veckan i skolan, eller andra dagen?
så jobbade vi med "runda glada former" & "raka arga former".
Här har vi resultatet..

Ska tillägga att hon inte ler på bilden och som ni vet, det är teatersmink! :)

 

kantiga, arga former. väldigt, "maskigt" valde jag att jobba.. just på den här karaktären.

 

TJAHEJ!



Kommentarer
Postat av: julia.

du är ju bäst hjärtat! shit va grymt... <3

2009-10-28 @ 01:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0