pju.

Det har varit en seg lång vecka.. Eller, den är ju inte slut ännu. Men för mig är det helg.
Jag går ju bara i skolan mån-ons. Och det är väldigt skönt. Speciellt nu, jag har en sån helvetes hosta som inte
släpper. (NEJ, det är inte svininfluensan.) Men stackars erik fick ligga med musik i öronen för att slippa mitt hostande inatt.
Imorgonbitti ska jag på föreläsning på DI om lösa delar. Ska bli väldigt kul och intressant!
så hoppas jag slipper hosta så mycket då, kan bli ite pinsamt att störa.

Igårkväll var jag och anna på melissa horn på göta lejon, åh. Alla som har möjlighet att gå på hennes turné där man befinner sig har jag ett råd:
Gör det!

För några veckor sedan stog det assymetri på schemat.
Ett ansikte ser inte likadant ut på båda halvorna av ansiktet. Man kan exempelvid ha högre kindben på vänstra sidan, större näsborre på högra och etc.
Och dom dragen skulle vi sminka fram, alltså framhäva.
Mitt resultat blev:





Kommentarer
Postat av: julia.

FY VA FRÄÄNT! ida, du e ju grym! :D <3 hade vatt kul att se en före bild på henne..

2009-11-13 @ 14:20:34
Postat av: emma :)

men oj så häftigt! visste inte att det gick att sminka så, var köper man sånt smink? :p

2011-12-10 @ 20:02:40
URL: http://emmaajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0