fredag den 13:de

har det påverkat er på något sätt?

Jag har inte sovit en blund. Min hosta går inte över.. Stakars erik fick igen ligga med musik i öronen och dessutom flyttade han till soffan så jag skulle få mer space. Fint av honom.
Jag var vaken mellan 02 -  sista gången jag kika på klockan var den 04.30.
Så jag bestämde mig för att hoppa föreläsningen på DI. Dels för jag sovit skitdåligt men sen rethosta på en föreläsning? Jag vet inte om det hade varit hundra.

Så, nu ligger jag i soffan med te med honung och morgontv.

simma lugnt idag!

Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Jag vaknade av att jag grät, för att min dröm hade handlat om att min pappa var pedofil :( det är han ju inte på riktigt, men det var en hemsk dröm.

2009-11-14 @ 00:59:57
URL: http://dihfm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0