Hej.

Det var länge sen sist. Kan bero på mitt icke engagemang för tillfället. MEN, imorgon kommer ni få se min fantasi peruk som jag jobbat med under två veckor på skolan. Imorgon är det "pynt" dags och jag hoppas resultatet blir bättre än vad det är nu.. Så som den ser ut nu så är jag inte helnöjd nämligen.
Och på onsdag ska den sminkas in på J. Jag tror att jag först då kommer bli supernöjd. 
1700-tals peruker överlag är ju väldigt fina men samtidigt så konstiga. Att det kunde vara modernt?
Att man ville ha en sån hög peruk så man fick rygg- och nackproblem! 
Jaja, riktigt så hög är inte min. 
Vad tyckte ni om min köttiga ryggrads bild? 
I LIKE IT!
kika in imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0