godmorgon fredag.

Den här veckan har varit minst sagt kaotisk. Efter skolan har jag och några tjejer varit kvar i skolan och pysslar fram tills 7-8 på kvällen. Det har varit väldigt kul! Samtidigt som det känns som jag suttit i telefon 24/7. Det har kommit upp så väldigt mycket kul på sistone.

Först och främst så har jag fått äran och uppgiften att vara sminkansvarig för musikalen som Degeer gymnasiets alla estet elever sätter upp varje år. Vi har redan satt igång arbetet för fullt och nästa vecka ska jag till Norrköping för att göra affischen! Det som känns extra spännande och som är nytt för i år, för alla, är att den ska sättas upp på östgöta teatern. YO!

Sen har grabbarna från crazy pictures hört av sig, så onsdag nästa vecka ska vi göra ett litet projekt i norrköping. Det ska också bli väldigt kul!

OCH, sist men inte minst, ikväll ska jag iväg och göra en photosession med Nicole. Det ska också bli väldigt kul!

Tyvärr har jag inga roliga bilder på nått än så länge, men på måndag ska vi sminka in våran näsa som vi jobbat med i två veckor. Vi har fått göra en helt egen, ny näsa, i gelatin. En lång process när man gjuter av, gipsar, gipsar, filar, modelerar i lera, gipsar, gelatinar osvosvosv. JA, ni ska få se resultat.

TACK och hej.




Kommentarer
Postat av: BättanBäst

Wohoo!!

2010-02-16 @ 23:35:27
URL: http://klyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0